کلی جک باحال واستون گذاشتم

به وبلاگ هرچی که بخوای - عمومی خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
لینکستان
پروفایل
موضوعات
عکس
عکس های جالب
عکس های سیاسی
عکس های مذهبی
عکس های خنده دار
کاریکاتور
فتوکاتور
عکس منظره
والپیپر
موزیک
موزیک جدید
موزیک طنز
موزیک ایرانی
موزیک خارجی
موزیک تیتراژ فیلم ها و کارتون ها
دانستی
دانستنی های جهان
دانستنی های جالب
ترفند
ترفند ویندوز و رجیستری
ترفند کامپیوتر
ترفند اینترنت
ورزشی
اخبار فوتبال
فروشگاه
پوشاک
کتاب
موبایل
وسایل آرایشی
محصولات جالب و سرگرمی
وبلاگ
اخبار وبلاگ
اس ام اس
اس ام اس طنز
اس ام اس سرکاری
اس ام اس عاشقانه
آموزش
آموزش رانندگی
آموزش نرم افزار های کامپیوتری
تکنولوژی
موبایل
خودرو
کامپیوتر
دانلود
دانلود فونت
دانلود نرم افزار
دانلود بازی
داستان
داستان عاشقانه
داستان طنز
داستان تاریخی
داستان مذهبی
طنز
عکس خنده دار
جوک
اخبار
اخبار عمومی
اخبار ورزشی
اخبار فناوری
اخبار سیاسی
دیگر
فال
اضافات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 1243
بازدید کل : 204258
تعداد مطالب : 175
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: KolahZary.LoxBlog.Com

تبلیغات

کلی جک باحال واستون گذاشتم

تر که سفره دلشو واسه دوستش باز میکنه, توش پر از نون بر بری بوده. 

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
از یه تر که میپرسن, نظرت راجع به نوشابه چیه؟
میگه: نوشابه آب داره, گاز داره, یه خط تلفن هم بزنن عالی میشه.

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
مردی چپول پیش دکتر میره. 
میگه :آقای دکتر من همه چیز رو دو تا میبینم .
دکتر میگه هر سه تا تون اینجوری میبینید.


±±±±±±±±±±±±±±±±±±
یه آقاهه سنگ کلیه داشته. میره دکتر میگه: آقای دکتر من سنگ دارم.
دکتر میگه: عقب عقب بیا خالیش کن. 


±±±±±±±±±±±±±±±±±±
یه روز یه تر که زنگ میزنه اداره هواشناسی. 
میگه: دیروز هوا خیلی خوب بود, دستتون درد نکنه.


±±±±±±±±±±±±±±±±±±
ازضرب من تا جمع تو راهی بجز تفریق نیست دل خوش به مجموعم مکن اینجا مگر تقسیم نیست با رادیکال عشق بیا تا بشکند مجذور من چیزی نگفتن بهتر از سینوس تو آلفای من

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
رشتیه شب می خواد بخوابه دعا می کنه حق به حق دار برسه صبح که بیدار می شه می بینهه هیچ کدوم از بچه هاش نیست 

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
سپاس و ستایش دانشگاه آزاد را ، که ترکش موجب بی مدرکی است و به کلاس اندرش مزید در به دری ، هر ترمی که آغاز می شود موجب پرداخت زر است و چون به پایان رسد مایه ضرر ، پس در هر سالی دو ترم موجودو بر هر ترمی شهریه ای واجب ...... از جیب و جان که بر آید ...... کز عهده خرجش به در آید 


±±±±±±±±±±±±±±±±±±
زندگی چیه ؟ زندگی عشقه، عشق چیه ؟ عشق بوسیدنه، بوسیدن چیه ؟ بیا اینجا بهت بگم!!!

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
به ترکه میگن چرا خودترو به سپر ماشین میمالی مگه می خوام اوقات فراغتم سپری بشه

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
مصارف مهم اس ام اس در ایران : 1-پیغام های اورژانسی ( سر رات که داری میای 2تا بربری بخر) 2- اطلاعات رسانی( سر جلسه امتحان)" جیم درسته الاغ!" 3-پیغام های عاشقانه: "عزیزم ،قبل از خواب به یاد من مسواک بزن !" 4-جلوگیری از خشونت :"بدهکار محترم !اگه این جا بودی خرخرتو می جوییدم "! 5-فرستادن جوک :"یه روز یه یارو می ره سربازی ،دور کلاش قرمزی

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
یروز هفت به هشت میگه 2میلیون بهت میدم جاتو با من عوض کن هشت میگه: من برای مال دنیا لنگمو هوا نمی کنم 



±±±±±±±±±±±±±±±±±±
به یه ترکه میگن تو چرا ریش نداری میگه اخه من به مامانم رفتم

یه معتاد 2 تا سیگار تو دهنش گرفته بود داشت میکشید ازش میپرسن چرا 2 تا سیگار میکشی میگه یکی واسه خودم یکی هم از طرف دوستم که زندونه بعد از یه مدتی میبینن همون معتاد یه دونه سیگار میکشه بهش میگن حتمادوستت از زندان ازاد شده میگه نه خودم ترک کردم


±±±±±±±±±±±±±±±±±±
یه ترکه میره خواستگاری بابای عروس بهش میگه اون گلی که زدی به یقت خارش اذیتت نمیکنه ترکه میگه خارش که نه ولی گلدونش که تو لباسمه بیچارم کرده

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
نتیجه جالبی به دست آمد از این قرار سوال : نظر خودتون رو راجع به راه حل کمبود غذا در سایر کشورها صادقانه بیان کنید؟ و کسی جوابی نداد... چون در آفریقا کسی نمی دانست غذا یعنی چه؟ در آسیا کسی نمی دانست نظر یعنی چه؟ در اروپای شرقی کسی نمی دانست صادقانه یعنی چه؟ در اروپای غربی کسی نمی دانست کمبود یعنی چه؟ در آمریکا کسی نمی دانست سایر کشورها یعنی چه؟؟؟؟

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
شباهت مردا با خط تالیا: خیلی ارزونن... زیاد اعتبار ندارن... دل خوش کنونن... کلاستو اساسی میارن پایین... مال بد بیخ ریش صاحبشه... 


±±±±±±±±±±±±±±±±±±
یه روز یه کور وارد آشپزخانه می شه دستش می خوره به رنده می گه این چرت و پرت ها چیه اینجا نوشتن.

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
ترکه لیسانس می گیره میشه آدم لره پروفسر میشه ، میشه ترکه 

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
چند هزارسال پیش در چنین روزی ترک ها سنگ توالت را اختراع
کردن ! و در سال بعد ایرانی ها با گذاشتن سوراخ آن راکامل کردند !!! 

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
سریال نرگس خیلی هم نکات آموزنده ای داشت: 1- معنی استراحت مطلق زن باردار را فهمیدیم!! 2- طریقه گوش دادن به صدای قلب جنین را فهمیدیم!! 3- اقتدار پلیس را درک کردیم (فردا صبح که از مرز رد شد، عکسشو به تمام "پلیسهای تهران" میدیم!!) 4- معنی وکیل زبردست را فهمیدیم (هدایت:شما هیچ مدرکی ندارید!!) 5- معنی بچه هشت ماهه به دنیا آمده را فهمیدیم تازه اونم با النگو!! 6- معنی ازدواج موفق را فهمیدیم (احسان : سمانه جان !من خستم می رم خونه تو پیش نرگس بخواب من پیش هدایت 

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
یه مرغه به اون یکی مرغه میگه: دیدی بدبخت شدم، تو کیف دخترم پرخروس پیدا کردم. دوستش میگه: اینکه چیزی نیست، من تو کیف دخترم تخم مرغ پیدا کردم 

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
روز یه مرده می ره پیش خداو می گه خدا جون چرا این زنها رو زیبا آفریدی و خداوند در جواب میگه عزیزم برای اینکه شما مردها بهشون دل ببندید و باز مرد می پرسه خب حالا خدا چرا پس اینقدر احمق آفریدیشون و خداوند باز هم در جواب می گه : عزیزم برای اینکه اونها همه به شما دل ببندند 
±±±±±±±±±±±±±±±±±±

یه روز یه معلم به دانش آموز خود عکس پای یک حیوانی را نشان داد واز او نام حیوان را پرسید . دانش آموز هر چقدر به عکس نگاه کرد نتوانست نامش را بگوید .معلم با عصبانیت به او گفت: اسمت را بگو تا برایت یک صفر بگذارم. دانش آموز کفشهایش را در آورد و به معلم خود گفت: شما هم از روی پای من بگویید اسم من چیست. 

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
این هم ترانه ای که بسیجیان عزیز لطف کردن برای روز خواهر آماده کردن : خواهرم در کوچه آرایش مکن از جوانان سلب آسایش مکن گیسوان از روسری بیرون مریز بر مسیر دیدگان افسون مریز خواهرم دیگر تو کودک نیستی فاش می گویم عروسک نیستی خواهرم ، این لباس تنگ چیست؟ پوشش چسبان


±±±±±±±±±±±±±±±±±±
لره زن سبزه میگیره ,گره اش میزنه! 

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
به لره میگن چندتا تن ماهی نام ببر، میگه : تن شیلانه، تن جنوب، تن سیکارو، تن چابهار،
تن پیر، تن پیغمبر،تن هر کی دوست داری دست از سر ما بردار! 

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
تر که می ره بانک وام بگیره، ضامن نداشت، منفجر می شه! 

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
تر که دو تا بلوک سیمانی رو گذاشته بوده رو دو شش ، داشته می برده بالای ساختمون . صاحب کارش بهش میگه: احمق جون تو که فرقون داری، چرا اینا رو میگذاری رو کولت؟ ! ترکه میگه : ایلده اون دفعه با فرقون بردم، اون چرخش پشتم رو اذیت می کرد! 

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
تر که ماشینش تو برف گیر میکنه. زنجیر نداشته سینه میزنه


±±±±±±±±±±±±±±±±±±
از یک معتاد میپرسن چطور شد که معتاد شدی؟ میگه با بچه ها قرار گزاشتیم روزهای تعطیل تفریحی بکشیم یه هویی خوردیم به عیدنوروز

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
اس ام اس جوک عید نوروز ۸۶
ترکه زنش سبزه بوده سیزده بدر می اندازتش توی آب


±±±±±±±±±±±±±±±±±±
آهنگ جدید بنیامین : شرکت..... خلوت ........ دفتر ....... منشی ........خوشکل ..........تنها ........... نمیای ؟... نمیای ؟...... نمی خوای ؟ 

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
سردار نقره ای: هدف از جمع آوری ماهواره ها آزار و اذیت مردم نیست بلکه هدف فروش قطعات آن و کمک به مردم ستم دیده ی لبنان .....

±±±±±±±±±±±±±±±±±±

دختر و پسره داشتن با هم قایم باشک بازی میکردند ، دختره به پسره میگه تو چشم بگذار اونوقت من میرم قایم میشم ، اگه تونستی منو پیدا کنی بغلم کن و بوسم کن ، اگه هم نتونستی منو پیدا ئ

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
پیغام گیره تلفنی یه بچه لات : حاجیتون رفته ددر ، بعد از سوت بلبلی فرمایشتون رو بکنین ، جیک ثانیه جرینگی تیلیف میزنم ، جمال تو عشق در بست ، اززززززززززززززززت زیاد 

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
دوست رشتیه به رشتیه میگه چه بچه خوشکلی داری.رشتیه میگه:حالا یه کاری کردی هی منت بذار


±±±±±±±±±±±±±±±±±±
ازعلی دایی علت کمر دردش رو می پرسند میگه خودتون هم 90 دقیقه بازی رو سر پا تماشا کنید کمرتون درد می گیره

±±±±±±±±±±±±±±±±±±

€دخترا می رن پیش خدا شکایت که چرا پسرا از اونا دران ولی ما نداریم؟!! ندا میاد که همه اونا مال شماست فقط حمالیش مال پسرهاست!! 

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
€خبر نگاره نظر ترکه رو درباره سیگار میپرسه، ترکه میگه:‌به نظر من سیگار پدر سلامتیه! خبرنگاره میگه:‌چطور مگه؟ دلیل شما چیه؟! ترکه میگه:‌آخه مادر سلامتی رو میگاد !!!


±±±±±±±±±±±±±±±±±±
€یارو شاکی میره پیش قاضی میگه همسایم به من گفته گه نخور قاضی میگه همسایتون غلط کرده برو بخور

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
به لره میگن نظر شما در مورد این 4 چیز چیه ؟؟
1- فهم
2- شعور
3-انسانیت
4- عقل
لره میگه این همون چهار محال بختیاریه

±±±±±±±±±±±±±±±±±
ترکه موبایل ثبت نام میکنه میگه خدا کنه نوکیا باشه


±±±±±±±±±±±±±±±±±±
ترکه کارخونه ی سوسیس کالباس میزنه-رو بسته بندی محصولاتش مینویسه تهیه شده از گاو تازه!!!

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
مجلس طرح جریمه لباس برا خانوم ها را تصویب کرد! روسری کوتا بیست هزار تومن! مانتوی کوتاه 15 هزار تومن! شلوار کوتاه 25 هزار تومن! کفش رنگی 10 هزار تومن! از آقایونی که تصمیم به ازدواج دارن خواهشمند است قبل از ازدواج عدم خلافی همسر خود را بگیرند

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
ترکه میره خارج, ازش می پرسن اسمت چیه ؟
میگه : Sun Gold Between 2 Water Gold Shit Dear Wife
میگن یعنی چی ؟
میگه : شمس اله میاندوابی زرگنده زنجانی !!

±±±±±±±±±±±±±±±±±±

دوست دختر ترکه بهش میگه:اگه توجه کنی میبینی که نگاهم باهات حرف میزنه.
ترکه میگه:اینقدر پلک نزن،صدات قطع و وصل میشه !!!


±±±±±±±±±±±±±±±±±±
پسری هستم تحصیل کرده،زیبا،خوش تیپ ،با موهای مشکی و بلند،چشم های مشکی،اندامی مناسب ،شغلی با درآمد بالا،کاملا معاشرتی،دارای اپارتمان و ماشین اخرین مدل و با وضع مالی عالی،که حاضر به ازدواج با هیچ دختری نیستم....فقط اگهی دادم دلتون بسوزه

±±±±±±±±±±±±±±±±±±
به ترکه میگن در و ببند هوای بیرون سرده..میگه: مثلا اگه من در و ببندم هوای بیرون گرم میشه؟؟!

±±±±±±±±±±±±±±±±±
جشنواره فیلم تخیلی رشت : 1- زن باوفا 2- شب های بی اصغر آقا 3- خوش غیرت 4- حلال زاده 5- پسری که یک پدرداشت!!! (برنده سیمرغ بلورین(


±±±±±±±±±±±±±±±±±
روزی تو را به مستی تشبیه به ماه کردم
لامپ 100 هم نبودی من اشتباه کردم

±±±±±±±±±±±±±±±±±
مخفف عرب :
عدم
رعایت
بهداشت 


±±±±±±±±±±±±±±±±
دانشمندان ترک به تازگی کشف کردن که علت این همه طلاق و جدایی :…..ازدواجه


±±±±±±±±±±±±±±±±±
لره میره جنگل داد میکشه: من شیر میخورم، من پلنگ میخورم،من ببر میخورم.....
یهو شیره یه نعره میکشه لره میگه:البته بعضی وقتها گ... زیادی هم میخورم


±±±±±±±±±±±±±±±±±
در جهنم
مهستی رو به هایده: اینجا خوش می گذره
هایده: اره ، فقط بوی پای داریوش ما رو کشته


±±±±±±±±±±±±±±±±±
به رشتیه میگن تو به زندگی پس از مرگ اعتقاد داری ؟ میگه 100% آخه من خودم 2 سال یعد از مرگ پدرم به دنیا اومدم


±±±±±±±±±±±±±±±±
سر شمار : ببخشید خانوم شما چند نفرید؟ زن : منو این کره خر و اون توله سگ و اون موش مرده و اون غول بیابونی!!! سرشمار : ببخشید خونه تون باغ وحشه؟ زن : آره، منم خرم که با بابای گوریل اینا زندگی میکنم!!! 


±±±±±±±±±±±±±±±±±
همیشه باید عکس دوست دخترت را توی کیف پولت بگذاری. تا هر وقت دچار مشکلی بزرگ شدی بهش نگاه کن. آنوقت احساس می کنی که که هیچ کدام از مشکلاتت به اندازه این یک دونه وحشتناک نیست


±±±±±±±±±±±±±±±±±
ترکه به ننش میگه...ننه اگه تو به دنیا نمی یومدی...من بی ننه میشدمااا 


±±±±±±±±±±±±±±±±±
گزارشگر صدا و سیما از ترکه میپرسه نظرت راجع به این محله که هنوز اسفالت نشده چیه؟ترکه میگه بسم ا... الرحمن الرحیم با سلام خدمت شما و بینندگان عزیز و همچنین پرسنل محترم شهرداری و مقام معظم رهبری خانواده محترم شهدای دفاع مقدس جانبازان و معلولین و ایثارگران من بچه این محل نیستم


±±±±±±±±±±±±±±±±±
ترکه تو جبهه بوده از هر طرف خمپاره میومده یکی داد میزنه سنگر بگیرید ترکه از اون ور میگه واسه من بربری بگیرید


±±±±±±±±±±±±±±±±±
یارو یه زن حامله رادر اتوبوس میبینه و به او میگه : خانم این چیه خانومه میگه : معلومه بچه ام است دیگه یارو میگه : دوستش داری خانومه : آره خوب، خیلی میگه : پس چرا قورتش دادی


±±±±±±±±±±±±±±±±±
خانومه 8 قلو بچه دار می شه، ولی می بینن هر کدوم از بچه هاش یه رنگی هستن! تحقیق می کنن می بینن به جای قرص ضد حاملگی اسمارتیز خورده بوده


±±±±±±±±±±±±±±±±±
گرگه با هزار زحمت آی دی شنگول و منگول رو پیدا
میکنه باهاشون قرار میزاره ، وقتی میره سر قرار….میبینه چوپان دروغگو با مردم ده منتظرن!...


±±±±±±±±±±±±±±±±±
معلم سر کلاس رو به مسعود کرد و پرسید: انسان چند دندان دارد؟ مسعود جواب داد: آقا اجازه! بستگی به زمان و مکان دارد! مثلاً مادربزرگ من در خیابان ۳۲ تا دندان دارد، ولی شب‌ها درختخواب، هیچی!


±±±±±±±±±±±±±±±±±
دوتا نی نی پیش هم خوابیده بودن, پسره به دختره میگه: تو دختلی یا پسل؟ دختره میگه: نمی دونم, پسره میگه: بذال من بلم زیل پتو ببینم, میره و میاد میگه: تو دختلی, دختره میگه از کجا فهمیدی؟؟؟؟میگه: آخه جولابات صولتیه
±±±±±±±±±±±±±±±±±
ترکه مشکی پوشیده بود بهش میگن چی شده میگه بابام مرده میگن چرا پاره پوره پوشیدی؟میگه خدا بیامرز نمی گذاشت چالش کنیم 


±±±±±±±±±±±±±±±±±
یه اصفهانی تو خواب میبینه به فقیر 1000 تومان داده وقتی بلند میشه میگه : اجب کاووسی بود


±±±±±±±±±±±±±±±±± 
مرد دوستی را کشف کرد و عشق اختراع شد. زن عشق را کشف کرد و ازدواج را اختراع کرد! مرد تجارت را کشف کرد و پول را اختراع کرد. زن پول را کشف کرد و « خرید کردن » اختراع شد! از آن به بعد مرد چیزهای بسیاری را کشف و اختراع کرد. ولی زن همچنان مشغول خرید بود



±±±±±±±±±±±±±±±±±
اطلاعیه:
شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران اعلام کرد : از هموطنان ترک تقاضا میشود کارت هوشمند سوخت خود را پرس نکنند. 


±±±±±±±±±±±±±±±±±
الهی کارت سوخت ماشینم بشی تا همیشه و همه ساعت دنبالت باشم !


±±±±±±±±±±±±±±±±±

از ترکه میپرسن: اگه امریکا حمله کنه چیکار میکنی؟؟
میگه: اول خونسردیمو حفظ میکنم... بعد زنگ میزنم 110

±±±±±±±±±±±±±±±±±
یه روزخیاره باخیارشوره داشت میرفت یکی ازخیارمی پرسه این کیته میگه خواهرمه ترشیده 


±±±±±±±±±±±±±±±±±
ترکه میره مزرعه ای میخره 2سانتی متر در 8 کیلومترمیگن این چه زمینیه ؟؟چی میخواهی بکاری میگه به امید خدا ماکارونی


±±±±±±±±±±±±±±±±±
تبریک میگم شنیدم قل مراد برات کارت هوشمند سوخت خریده...؟
تشکر یادت نره


±±±±±±±±±±±±±±±±±
زن دوم مثل انرژی هسته ایی میمونه...با اینکه حق مسلم ماست اما اجازه دستیابی به ما نمیدن...حتی در حد تحقیقات...!!!


±±±±±±±±±±±±±±±±±
فوری 3 قطعه عکس رنگی از خودت بفرست که باغ وحش داره بجای انتر نیرو میگیره!!!!!!.......


±±±±±±±±±±±±±±±±±
در این دنیا که عشق دیگه مفهومی نداره...تو صحرای قلب من "تو تنها شتری...!!!


±±±±±±±±±±±±±±±±±
وزارت ارشاد اعلام کرد شعر اتل متل توتوله به دلایل زیر غیر مجاز است : استفاده از زن کردی . ترویج بی حجابی. استفاده از کلمات رکیک .شعر اصلاح شده: اتل متل زباله گاو قلی باحاله هم شیر داره هم آستین شیرشو بردن فلسطین بگیر یک زن راستین اسمشو بگذار حکیمه که چادرش ضخیمه


-±±±±±±±±±±±±±±±±±
ضرب المثل مکزیکی میگه: بجز خودت و اسبت به کس دیگه ای اعتماد نکن!! منم بجز خودم و خودت به کس دیگه ای اعتماد ندارم


±±±±±±±±±±±±±±±±±
به ترکه میگن با خمیر دندون پونه جمله بساز میگه : خمیر دندون پونه چشمو نمیسوزونه

±±±±±±±±±±±±±±±±±
به ترکه میگن وبا اومده . میگه چی چی آورده؟

±±±±±±±±±±±±±±±±±
جایزه خالی بندترین مرد دنیا به یک اصفهانی رسید
اصفهانیه:…من دیروز دو تابستنی خوردم


±±±±±±±±±±±±±±±±±
جنگل و آزادی سستی و بیعاری...............................بز بز قندی چرا نمیخندی

±±±±±±±±±±±±±±±±±
به گوسفنده میگن cng مخفف چیه ؟میگه سوخت نداریم جیگر


±±±±±±±±±±±±±±±±±


ترکه رادیو لوژیست میشه به مریضش میگه: تو عکس دنده چپت شکسته بود با فتوشاپ درستش کردم

±±±±±±±±±±±±±±±±±
یه روز یه یاکریم با یه مرغ عشق ازدواج میکنه بچه شون می شه کریم عشقی!


±±±±±±±±±±±±±±±±±
یه ترکه یک پرتقال می خره میگه خداکنه توش موز باشه

±±±±±±±±±±±±±±±±±
معلمه سر کلاس میگه هرکس خنگه از جاش بلند بشه.یه شاگرده بلند میشه میگه : آقا بخدا ما خنگ نیستیم فقط خواستیم شما تنها نباشید

±±±±±±±±±±±±±±±±±
رشتی با خانمش دعواش میشه دست بچه هاش رو می گیره قهر می کنه خانمش میگه با من دعوا داری بچه ها مردم رو کجا می بری


±±±±±±±±±±±±±±±±±
یه روز مدیر مهد کودک به یکی از بچه ها میگه: تو مامان داری؟ میگه نه! میگه بابا داری؟ میگه نه! مرده میگه پس چی داری؟ میگه جیش دارم 

±±±±±±±±±±±±±±±±±

اصفهانیه داشته نوار روضه گوش میداده میزنه آخر نوار ببینه شام میدن یا نه

±±±±±±±±±±±±±±±±±
غضنفر میره رستوران، گارسون میخواد بزارتش سر کار میگه: غذای امروز «کوجی پورو تیاپوفو ساخارینو گلاسه» با «لیمو» است! غضنفر میگه : «کوجی پورو تیاپوفو ساخارینو گلاسه با چی؟


±±±±±±±±±±±±±±±±±
پسره ، دختر محلشون را نشون میکنه ، رفیقاش میان با سنگ میزنن

±±±±±±±±±±±±±±±±± 
به دختره می گن اگه دنیا رو بهت بدن چی کار می کنی می گه من فعلا می خوام درسمو ادامه بدم


±±±±±±±±±±±±±±±±±
دو تا دانمارکی با هم همسایه بودن ... هر سی ثانیه برق یکیشون می رفت ... تحقیق می کنن می بینن از چراغ راهنمایی برق میدزدیدن


±±±±±±±±±±±±±±±±±
شیرفرهاد میره تو صف نونوایی، شاطر نونوائی میگه: نون تا اینجا بیشتر نمی‌رسه، بقیه برن. ترکه میگه: ببخشید اگه میشه جمع‌تر وایسین نون به ما هم برسه


±±±±±±±±±±±±±±±±±
عربه بلال می خوره تا صبح اذان می گه


±±±±±±±±±±±±±±±±±
یه مرده ، زنشو تو یه فیلم بد می بینه آخر فیلم میگه خدا شکر که فیلم بود

±±±±±±±±±±±±±±±±±
یارو میره حرم داد می‌ زنه : آقایون شلوغ نکنید! حاجت ها قاطی‌ می‌شه! من پارسال اومدم ، حامله شدم
غضنفر میره بالای پل عابر پیاده داد می زنه حالا من خر،من نفهم، آخه شما این رودخانه می بینید که اومدین روش پل زدین


±±±±±±±±±±±±±±±±
یه برره ای به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ یارو می گه : آره ، تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما


±±±±±±±±±±±±±±±±
یک گاو نر دنبال یک گاو ماده می افته گاو ماده هی فرار می کرده دست آخر به یک کوچه می رسه که بن بست بوده برمی گرده و با حالت درماندگی می گوید آخه چی از جون من می خوایی گاو نر می گه مااااااااااااااااااااااچ

±±±±±±±±±±±±±±±±
گوش بده ببین چی میگم . اگه یکی بهت پی ام داد گفت من حسن هستم و سراغ منو از تو گرفت بگو نمی شناسمش. این یارو شماعی زاده فکر می کنه گیتارش دست منه


±±±±±±±±±±±±±±±±
یه پسره به دختره میگه بوس میدی؟ میگه نه ! پسره میگه به جهنم بخاطر خودت گفتم من خودم زن دارم


±±±±±±±±±±±±±±±±
یه برره ای میمیره ، شب اول قبر ۶۲ تا فرشته میان سراغش. ۲تاشون سوال می کردن .... ۶۰ تاشون حالیش می کردن 

±±±±±±±±±±±±±±±±
یه دفعه یه پسره داشته راه میرفته میخوره زمین هواااااااااا میره نمیدونی تا کجاااااااا میره 

±±±±±±±±±±±±±±±±
یارو زنگ میزنه ۱۱۰ میگه آقا پدال گاز و پدال ترمز و پدال کلاچ و فرمون و دنده رو دزدیدن! پلیس میگه ، برو صندلی جلو بشین


±±±±±±±±±±±±±±±±
یه روز یه بابائی سوار تاکسی میشه ، به راننده میگه آقا لطفا من را دو نفر حساب کنین ، راننده برمیگرده میگه من تو رو پشم ...... حساب نمیکنم


±±±±±±±±±±±±±±±±
یه بچه خوشگله ریش بزی میذاره ، گرگه میاد میخورتش


±±±±±±±±±±±±±±±±
گرگه میره در خونه شنگول و منگول در میزنه ، مامانشون میگه بیا تو بچه ها نیستن


±±±±±±±±±±±±±±±±
زن خوب برای ازدواج باید دو تا خصلت داشته باشه : 1 - نجیب باشه یعنی با جیب آدم کاری نداشته باشه ........... 2 - خانه دار باشه یعنی از خودش خونه داشته باشه
3- مثل ماه بمونه یعنی شبها بیاد و صبح بره ( بره خونه باباش ) ...البته در حدمتعالی این که باباش وضعش توپ باشه و 3 تا سکته هم کرده باشه


±±±±±±±±±±±±±±±±

این هم یه شعر واسه بعضی دخترهای امروزی :
آخر یه روز تیک میگیری ، لباسهای شیک میگیری ، بابات را میکنی کچل ، تا بینی رو کنی عمل ، با همراهت زنگ میزنی ، عینک رنگ رنگ میزنی ، این دل و اون دل میزنی ، هی به موهات ژل میزنی ، جنس لباسات تریکو ، موزیک فقط از انریکو ، جوراب های فسقلکی ، روسری های الکی ، با اشوه های شُتری ، میشینی پشت موتوری ، تو خیالت خیلی تکی ، فکر میکنی با نمکی ، خوشی با این تیپ خفن ، حالا قشنگی مثلا ؟

±±±±±±±±±±±±±±±±
از یه نفر میپرسن اولین کسی که رفت مکه حاجی شد کی بود میگه حاج زنبور عسل


±±±±±±±±±±±±±±±±
از یه بچه مشنگه میپرسن پس جواب خون شهدا را کی باید بده ، میگه خب معلومه آزمایشگاه

±±±±±±±±±±±±±±±±
از یه لره میپرسن تو شما آدم مشهور هم هست میگه آره .... سوفیا لُره ! ، الیزابت تای لُر ، لُر و هاردی .... یه ماده شیمیائی هم هست که اختراع خودمونه بهش میگن کلُر


±±±±±±±±±±±±±±±±
یه بار یه بچه از باباش میپرسه : بابائی وقتی شما با مامانی میرفتین ماه عسل من هم بودم ، بابائه میگه آره عزیزم تو هم بودی ... رفتنی پیش من بودی ، برگشتنی پیش مامانت

±±±±±±±±±±±±±±±±
یه دفعه یه آبادانیه تو بیابون گم میشه ، و داشته از تشنگی میمرده .... خلاصه هی میگفته آب آب آآآآآ آب .... یه دفعه میرسه به یه چشمه دستاشو میزنه تو آب میکشه به موهاش میگه آخیــش ، وُلک راحت شدم تیپ موهام خراب شده بود داشتم میمردما


±±±±±±±±±±±±±±±±
آقا ماشاا... را میبرن بهشت ، زیر پای مادران له میشه ( آخه بهشت زیر پای مادران است


±±±±±±±±±±±±±±±±
یه دفعه بامشاد داشته با پیچ گوشتی به ناف شکمش ور میرفته یکهو پیچ شکمش باز میشه باسنش می افته

±±±±±±±±±±±±±±±±
یه دفعه یه کُرد را میبرن جهنم فردا میبینن هیچ کسی تو جهنم نیست ... تحقیق میکنن میبینن کُرده همه را ( قاچاقی ) برده بهشت


±±±±±±±±±±±±±±±±
یه دفعه یه آفتاب پرست میره رو جعبه مداد رنگی " هنگ " میکنه


±±±±±±±±±±±±±±±±
یه دفعه پلیس بامشاد را میگیره بهش میگه کارت ماشین ، گواهینامه ، بیمه ..... بامشاد میگه باید با اینها جمله بسازم

±±±±±±±±±±±±±±±±
به یارو میگین حال ساده را تعریف کن ،..... میگه لب گرفتن


±±±±±±±±±±±±±±±±
دکتر نظام وظیفه پسر لاغری را معاینه کرد و در برگه نوشت : معاف، به دلیل ضعف جسمانی
پسره با خوشحالی گفت : آخ جون فوری میرم زن میگیرم دکتره نوشت : و همچنین ضعف عقلانی 

یه روز چند تا رفیق میخواستن برن گردش ، تهرانیه میگه ماشینش با من ، رشتی میگه نهارش هم با من ، شیرازیه هم میگه تخمه و چای هم با من ، اصفهانیه میگه پس حالا که همتون یه چیز میارین منم داداشم را میارم

±±±±±±±±±±±±±±±±
یه روز میبینن عزرائیل ماکسیما خریده ، میگن عزرائیل وضعت خوب شده ، میگه حقوق اضافه کاری های زلزله بم را جمع کردم


±±±±±±±±±±±±±±±±
مادر : پسرم ، من دارم می رم خرید یه وقت به کبریت دست نزنی ها
پسر : نه مامان جون من خودم فندک دارم 

±±±±±±±±±±±±±±±±
از خشایار پرسیدند : گاو بهتره یا گوسفند 
خشایاره میگه : گاو بهتره 
می پرسند چرا 
میگه : گاو وقتی میخواد بره آنطرف جاده اول سمت راست نگاه میکنه بعد سمت چپ رو ، بعد میره ، ولی گوسفند عین گاو سرشو میندازه پایین رد میشه


±±±±±±±±±±±±±±±±
یه روز صبح یه پیرزنه میره کلانتری میگه دیشب دزد اومده خونه ام و به من تجاوز کرده 
افسر مربوطه ازش می پرسه مگه شما بیدار بودی 
پیرزنه میگه : نه
افسره میگه : پس از کجا فهمیدی بهت تجاوز شده
پیرزنه میگه : صبح که بیدار شدم دیدم جیگرم خنک شده


±±±±±±±±±±±±±±±±
یه بچه ایی تازه بدنیا اومده بوده ، شیر مامانشو نمی خورده ، هر زن دیگه ای هم آوردن ، فایده نداشته بچه شیر اونا رو هم نمی خورده تا اینکه یه زن سیاه میارن بچه شیرشو می خوره بابائه می گه : آهان ، پدر سوخته ، تو شیرکاکائو می خواستی ما نمی دونستیم


±±±±±±±±±±±±±±±±
خشایار قله اورست رو فتح میکنه ، خبرنگارها جمع میشن و ازش می پرسند : آقا رمز موفقیت شما چی بود .خشایاره میگه : والله آقا من این چیزها حالیم نیست ، اگه بازم بهم بار بخوره میارم این بالا 



±±±±±±±±±±±±±±±±
آقا غلام تو اتوبوس کنار یه خانم چاقی نشسته بود یه نیگاه به خانومه کرد و گفت : راستی خانم اسم شما چیه خانمه گفت : غنچه
آقا غلام گفت : شما وا بشین دیگه چی چی میشید


±±±±±±±±±±±±±±±±
یک روز غضنفر خواب میبینه بزرگترین نون بربری دنیا را خورده صبح که بلند میشه میبینه لاحافش نیست


±±±±±±±±±±±±±±±±
بهترین مدرک دروغ بودن قصه ها چیه؟
شاهزاده افسانه ای همیشه خوش تیپ و باهوش و پولدار و مجرده!




یه مرد متاهل تنهایی میره مسافرت. وقتی برمیگرده زنش میپرسه:
- خوش گذشت؟
- عالی بود! خیلی کیف کردم!
- خوب حالا چقدر خرجت شد؟
- ده هزار دلار!
خوب معلومه که حسابی دعواشون میشه. خانمه میگه حالا که اینجور شد من هم تنها میرم مسافرت. وقتی برمیگرده شوهره میپرسه:
- خوش گذشت؟
- عالی بود! خیلی کیف کردم!
- خوب حالا چقدر خرجت شد؟
- ده دلار! 
- مگه میشه؟ چرا نمیشه؟ شب اول ده دلار دادم یه نوشیدنی دم بار خوردم, بعد با یه احمقی مثل تو آشنا شدم!


±±±±±±±±±±±±±±±±
فالگیر: فردا شوهرتون میمیره!
زن: اینو که خودم میدونم. بهم بگو گیر پلیس میفتم یا نه! 


±±±±±±±±±±±±±±±±
وقی خدا مرد رو آفرید داشت تمرین میکرد!


±±±±±±±±±±±±±±±±
- چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟
- معمولا باید در روان درمانی به دوران کودکی بازگشت و مردها همیشه در همون دوران به سر میبرند!


±±±±±±±±±±±±±±±±
- به مردی که نود و نه درصد مغزش از بین رفته چی میگن؟

نظرات شما عزیزان:

sogol
ساعت21:32---26 مهر 1391
همیشه در بهترین زوایای قلبم خواهی ماند ،آنجا که فقط جاودانه ها می مانند*
دوست عزیز وقت کردی به وبلاگ تنهایی های من بیا:
Mageseen.loxblog.com
سوگل


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 18:20 | |

درباره وبلاگ

این وبلاگ قبلا در پرشین بلاگ فعالیت می کرد و به دلیل مشکلات موجود در پرشین بلاگ به لوکس بلاگ منتقل شد. این وبلاگ نویسنده فعال می پذیرد، درخواست همکاری خود را در قسمت نظرات بفرستید. متاسفانه به وجود مشکلات موجود در سیستم لوکس بلاگ به زودی آدرس وبلاگ به kolahzary.mihanblog.com تغییر می کند...
آرشيو
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
شادمان کلاه زری
قاصدک روحی
لينكستان
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که بخوای - عمومی و آدرس kolahzary.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. توجه داشته باشید که لینک ها پس از مدتی به صفحه لینکستان> منتقل می گردد





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

بانک اطلاعات پزشکی
تجارت الکترونیک
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا

آرشيو پيوندهاي روزانه

تبلیغات

CopyRight| 2012 , kolahzary.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By KolahZary | Template By: KolahZary.LoxBlog.Com